05 november 2006

Sundag - Dimanche

Synest ettermiddagen kom altfor tidleg i dag. Har ikkje gjort noko av det eg burde, særleg å førebu meg til deleksamen i fransk i morgon. Det vil seie eg har har sett "Ein langvarig forvelse", for å få inn litt fransk. Men trur det var totalt unyttig, då han var teksta på norsk. Om ikkje lenge må eg byrje å bake brød, viss det skal vere von om noko å ete til frukost i morgon.

Kva eg har gjort i dag, byrja å strikke pulsvanter. Men eg har no innsett at eg ikkje vert ferdig med dei i dag, og det irriterer meg litt. Slik skal dei verte, men i ei anna farge og med eit anna garn.

Gårsdagen, derimot var særs bra. Så ein grådig bra film The Departed, var på fest hos Ingvild og åt grådig god applecrumble. Mmm..

Vil ikkje at helga skal ta slutt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Camilla!
Anette fra barneskolen her.. utrolig sier du? jupp! Eg snublet over siden din.. og ja! Så her e eg altså! Veldig morsomt å lese forresten, og må innrømme at eg ble en smule overrasket/imponert over at du fortsatt skriver nynorsk!! Husker då vi prøvde å innføre det på skolen vår:) Men ihvertfall! Håper virkelig at du har det bra der borte i øst.. Det er bare å ta kontakt når du er i den elskede byen igjen (Bergen)!
Vi snakkes!!

Camilla sa...

Så hyggeleg høyre frå deg. Er ikkje nettet fantastisk;) Får møtest til jul. Elles kva gjer du på då??
Camilla