19 oktober 2006

Oppdatert


Då eg skaffa meg digitalkamera i vår, sette eg meg eit mål om at eg ikkje skulle verte ein slik med megabyte på megabyte med bilete lagra på harddisken. Måndag fann eg ut at noko måtte gjerast, og klarte å få tinga kopiar av bileta mine. Derfor var det ei stor glede å kunne hente posten i dag, og finne ca 150 bilete, ganske bra vart dei òg. Kan rå alle til å nytte seg av fototenestene til JapanPhoto, billege er dei òg.

Elles har eg bakt brød i dag, og skal snart nyte ei heimelaga skive og varm sjokolade.

I tillegg har eg fått byrja på oppgåva om Kyoto, og førebudd meg til italiensken i morgon, noko eg eigentleg alltid bør gjere.

Alt i alt, ein ganske bra dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Har du tatt det bildet selv?
..Og hva er motivet? Stilig bilde uansett!
Nybakt brød med brunost på er kjempegodt, det burde du prøve, siden du spiser nybakt brød!
Du er jo rene kokka, Camilla!
Ha en fin studieuke, ta vare på nynorsken!
Klem Alexandra :D

Anonym sa...

..Og forresten, jeg har også hjemmeside!! ta en titt på den en dag du har tid, da ville jeg blitt glad :D

www.alexx91.piczo.com